Gør dagligdagen nemmere med et fremtidssikret intranet

I de seneste mange år har vi specialiseret os i danske kommuners digitale kommunikationsbehov. Derfor har vi udover vores hjemmesidesideløsning Kommuneplatformen også skræddersyet en intranetløsning som kan opfylde din organisations behov for intern kommunikation og samarbejde.
Intranet - en værktøjskasse til at sikre samarbejde
Med vores intranet-løsning får medarbejderne et digitalt rum til at kunne samarbejde og kommunikere sikkert på tværs af afdelinger og fagområder. Intranettet er et samlet sted for vejledninger og personaleforhold, som hjælper medarbejdere i deres daglige opgaveløsning.
Med intranettet kan du og dine kolleger personliggøre jeres nyhedsfeed, abonnementer og startside, så I nemt kan finde genveje til de mest relevante emner.
»På ældreområdet bruger medarbejderne grupperumsfunktionen til deling af vagtplanerne på ældrecentrene. Det letter koordineringsarbejdet, da medarbejderne møder ind på forskellige tider af døgnet og derved selv kan holde sig opdateret,« fortæller webkonsulent fra Mariagerfjord Kommune, Nils Gödecke.
Kommunen var den første til at hoppe med ombord og har senere valgt at udvide deres abonnement hos Cabana til også at inkludere hjemmesideløsningen. Resultatet er tilfredse medarbejdere, hvis arbejde i dagligdagen er blevet nemmere. Læs casen her.
Sammen bygger vi fremtiden
Vores intranet er et bæredygtigt og fremtidssikret valg, som er bygget på de samme grundsten, som vores SaaS-løsning Kommuneplatformen.
Funktionalitet og design deles på tværs af kommuner og organisationer i en løsning som allerede er skabt og er klar til brug. Løsningen sætter rammerne for, at din organisation kan skabe et intranet, som matcher netop jeres behov og visuelle identitet. Nye funktioner, som vi skaber i samarbejde med brugerne, er til gavn for alle i kundefællesskabet - fordi vi mener, at det kan betale sig at deles.
Lige nu har platformen features som chatvæg, login via AD eller NemID, medarbejderprofiler, favoritkontakter og grupperum.
Intranet- og hjemmesideløsning i én
Som kunde hos Cabana kan du kombinere din hjemmeside- og intranetløsning. Det betyder, at du kan nøjes med at have ét system til at skabe og vedligeholde både din hjemmeside og din intranetløsning. Nogle af byggeklodserne i intranettet vil du som bruger af hjemmesideløsningen, kunne genkende. Andre er speciallavet til intranet-løsningen.
Du behøver ikke at have en hjemmeside bygget i Kommuneplatformen for at få intranet til din organisation, intranettet kan sagtens komme op og køre uafhængigt af din nuæverende hjemmesideleverandør.
Vil du vide mere om vores intranet? Så er du velkommen til at kontakte os.
Kontakt os
Lærke Helm-Rasmussen
+45 2855 0521
laerke@cabana.dk

Vidste du ...
Vidste du, at du får adgang til et omfattende online læringsmiljø, når du bruger en af vores løsninger? Her kan du læse brugermanualer, tilmelde dig gratis kurser og læse spændende om bæredygtighed, SEO, webtilgængelighed og meget mere.
